Drogeria

  • Marka Ariel wprowadziła ergonomiczne kartonowe opakowania na kapsułki. Nowe pudełko ECOCLIC® posiada certyfikat FSC i składa się w ponad 70% z włókien pochodzących z odzysku, jednocześnie w pełni nadając się do recyklingu. To odpowiedź marki Ariel na potrzebę ograniczania plastiku. Czytaj więcej »

  • Pachnący dom z HAL

    Czwartek, 17 listopada 2022

    Firma HAL stworzyła nową limitowaną linię patyków zapachowych o kobietach i dla kobiet. Czytaj więcej »

  • Świąteczne przygotowania

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Okres przedświąteczny to w dużej mierze czas porządków. Wysoka jakość i skuteczność łączy się z dbałością o naturę, czyszczone powierzchnie, a także naszą skórę. Producenci oferują szerokie portfolia środków czystości i akcesoriów, dzięki którym dom będzie perfekcyjnie przygotowany na święta. Czytaj więcej »

  • Drogeria Hebe otworzyła kolejny punkt handlowy

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Centrum Handlowe Auchan Komorniki poszerzyło swoją ofertę w segmencie zdrowie i uroda. 10 listopada do grona najemców obiektu dołączyła marka Hebe, która zajęła przestronny lokal o powierzchni 277 mkw. Za współpracę z najemcami wielkopolskiego Centrum Handlowego Auchan odpowiada zespół Nhood Polska. Czytaj więcej »

  • Singles’ Day z Sephora!

    Piątek, 04 listopada 2022

    Singles' Day to największe święto zakupów, rozpoczynającej czas megaokazji cenowych w sieci Sephora. Popularny Dzień Singla, co roku odbywa się 11 listopada i przyciąga miliony ludzi na całym świecie. Od kilku sezonów również w Sephora w Polsce znajdziesz z tej okazji fantastyczne promocje, które startują już 4 listopada. Sprawdź, jaką ofertę Sephora przygotowała w tym roku! Czytaj więcej »

  • Ograniczenie zużycia energii o 25 procent, plastik do wytworzenia produktów pochodzący niemal w połowie z recyklingu, pozyskiwanie 62% energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych i zmniejszenie emisji CO2 o jedną trzecią - to tylko kilka z celów, jakie firma Freudenberg Home and Cleaning Solutions (FHCS) zrealizowała do 2021 roku na swojej drodze w kierunku zrównoważonego rozwoju.... Czytaj więcej »

  • Od sierpnia w kanałach e-commerce można już kupić Persil Eco Power Bars firmy Henkel – skoncentrowany środek do prania tkanin, który osiąga niezwykłą skuteczność prania w niskich temperaturach i dostępny jest w ekologicznym, kompaktowym opakowaniu. To produkt, który spełnia wysokie wymagania w zakresie zrównoważonego rozwoju, będącego częścią strategii biznesowej Henkla. Czytaj więcej »

  • Firma Gold Drop wprowadziła do sprzedaży nowy płyn do prania ubrań z lanoliną pod marką Booster. Dzięki odpowiednio dobranych środkom powierzchniowo - czynnym wnika głęboko we włókna tkanin skutecznie wypłukując brud i usuwając nieprzyjemne zapachy. Czytaj więcej »

  • Kapsułki do prania Dash Alpen Frische 3w1 laureatem prestiżowego wyróżnienia w konkursie Złote Innowacje 2022! Ich wyjątkowy i skoncentrowany skład gwarantuje wysoką skuteczność prania już od 30°C przy minimalnym zużyciu wody. Czytaj więcej »

  • Mając na uwadze wysoką jakość prania w połączeniu z troską o środowisko, niemiecka marka Dash wprowadziła na rynek innowacyjny produkt – kapsułki do prania 3w1. Ich skoncentrowana formuła zapewnia idealną czystość i świeżość prania już od 30°C, gwarantując przy tym mniejsze zużycie wody. Czytaj więcej »

  • Patrząc na stare zdjęcia, wydaje się, że dawniej kobiety miały gęstsze, grubsze i zdrowsze włosy. Można to tłumaczyć innym trybem życia, ale także tym, że zanim szampony i odżywki stały się powszechnie dostępne, do pielęgnacji włosów i skóry głowy używano tworzonych przez lokalne zielarki wcierek. O ich skuteczności można się przekonać na własnej skórze, dzięki... Czytaj więcej »

  • Ariel prezentuje pudełko ECOCLIC®

    Piątek, 21 października 2022

    Marka Ariel prezentuje swoje rewolucyjne, kartonowe pudełko ECOCLIC®. Nowe opakowanie w pełni nadaje się do recyklingu, posiada certyfikat FSC® i zostało zaprojektowane tak, aby było intuicyjne i inkluzywne dla wszystkich dorosłych dzięki technologii NaviLens i oznaczeniom dotykowym, jednocześnie będąc w pełni bezpieczne dla dzieci. Czytaj więcej »

  • Nowości od marki SIDOLUX

    Piątek, 21 października 2022

    W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTISPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Czytaj więcej »

  • WaterWipes™ przyjazne dla mikrobiomu

    Piątek, 21 października 2022

    WaterWipes™ to pierwsze chusteczki, które otrzymały certyfikat Przyjazne dla mikrobiomu organizacji MyMicrobiome. Certyfikat obejmuje chusteczki WaterWipes™ do wrażliwej skóry dorosłych oraz chusteczki dla niemowląt. Czytaj więcej »

  • Bardziej zrównoważone formulacje wielu środków myjących, odejście od paliw kopalnych w produkcji chemii gospodarczej i mniejszy ślad węglowy – to cele, jakie na najbliższe lata postawił sobie Unilever. Dlatego też poszukując najnowszych rozwiązań światowy producent środków higieny osobistej i home care postawił na innowacyjny surowiec chemiczny hiszpańskiej firmy –... Czytaj więcej »

  • Marka KRET poszerza portfolio o specjalistyczne płyny do czyszczenia w spray’u. Są to trzy silnie działające środki przeznaczone do utrzymania czystości w łazience i kuchni. Wariant Antykamień dedykowany jest do usuwania uporczywego kamienia i brudu. Czytaj więcej »

  • Od września 2022 na rynku dostępna jest nowa odsłona płynów do mycia naczyń Pur z linii Power. Wyróżnia się aż 3-krotnie zwiększoną gęstością, a co za tym idzie większą wydajnością produktu. Dodatkowo płyny zawierają specjalny enzym, dzięki któremu możliwe jest skuteczne mycie naczyń w zimnej wodzie, co pozwala oszczędzać energię! Czytaj więcej »

  • ATTIS prezentuje nowe zapachy

    Piątek, 21 października 2022

    Firma Gold Drop odświeżyła wizerunek i zapachy odświeżaczy powietrza pod marką Attis. Obecnie dostępnych jest 7 rodzajów produktów: Kwiaty ogrodu, Antytabak, Po deszczu, Leśny, Bryza oceanu, Zielona herbata i Granat. Starannie skomponowane nuty wonne odświeżaczy neutralizują nieprzyjemne zapachy jednocześnie pozostawiając w pomieszczeniu świeży aromat na długi czas. Produkt w... Czytaj więcej »

  • Wraz z początkiem roku szkolnego ponownie wystartował projekt „Mistrzynie w Szkołach”, realizowany przez Fundację Otylii Jędrzejczak, przy wsparciu marki Bella. Czytaj więcej »

  • Kremy z gliceryną wymyślono lata temu, a cenimy je tak bardzo za efektywność i świetne wchłanianie. Gliceryna uważana jest przez dermatologów za jedną z najlepszych substancji ochronnych i nawilżających. Dzięki niewielkim cząsteczkom doskonale wnika w głębokie warstwy naskórka, gdzie wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody. Dogłębnie nawilżona skóra staje się gładsza,... Czytaj więcej »

  • Sofin – etykieta cyfrowa

    Piątek, 21 października 2022

    Marka Sofin we współpracy ze środowiskiem osób z niepełnosprawnością wzroku, stworzyła system w pełni dostępnej produktowej etykiety cyfrowej. Jego częścią jest wprowadzone na opakowanie uwypuklenie, które pomaga osobie niewidzącej odnalezienie QR kodu wydrukowanego na etykiecie oraz strona internetowa przygotowana zgodnie z wytycznymi WCAG 2.0. – standardem dla stron... Czytaj więcej »

  • Jeśli wszyscy użytkownicy kapsułek do prania Ariel wybraliby nowe opakowania ECOCLIC® moglibyśmy oszczędzić w Europie łącznie do 6500 ton plastiku rocznie. Nowe pudełko ECOCLIC® jest łatwiejsze w użyciu dla wszystkich, dzięki nowemu wzornictwu, technologii NaviLens i innowacyjnym oznaczeniom dotykowym. Nowe kapsułki Ariel PODS+® EXTRA CLEAN POWER zapewniają wyjątkową... Czytaj więcej »

  • W odpowiedzi na oczekiwania

    Wtorek, 18 października 2022

    Wymagania konsumentów względem oferty drogeryjnej rosną. Poza oczywistą funkcją danego produktu, jego składem czy opakowaniem, na znaczeniu zyskują także aspekty takie jak wydajność, innowacyjność, ekologia. Konsument patrzy na ofertę w ujęciu całościowym. Liczą się działania producenta, również te prospołeczne. Czy istnieje uniwersalny przepis na sukces produktu? Czytaj więcej »

  • Ruszyła akcja Sephora Beauty Days

    Środa, 12 października 2022

    Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych, wspiera różnorodność w organizacji, a także poza nią. Zmienia się, by systematycznie minimalizować swój wpływ na planetę. Czytaj więcej »

  • W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTIPSPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Od lat produkty marki są liderami rynkowymi kategorii środków... Czytaj więcej »

  • W portfolio marki SIDOLUX pojawiła się nowość – MULTIPSPRAY, czyli uniwersalny i bezpieczny środek do codziennego sprzątania. Dzięki niemu wszystkie domowe powierzchnie zyskają czystość i blask. Jest idealnym rozwiązaniem dla nowoczesnego konsumenta, który żyje w biegu, a jednocześnie lubi czystość. Od lat produkty marki są liderami rynkowymi kategorii środków... Czytaj więcej »

  • Firma Gold Drop odświeżyła wizerunek i zapachy odświeżaczy powietrza pod marką Attis. Czytaj więcej »

  • WaterWipes™ to pierwsze chusteczki, które otrzymały certyfikat Przyjazne dla mikrobiomu organizacji MyMicrobiome. Certyfikat obejmuje chusteczki WaterWipes™ do wrażliwej skóry dorosłych oraz chusteczki dla niemowląt. Akredytacja ocenia produkty do higieny osobistej przeznaczone do stosowania na skórze pod kątem ich wpływu na mikrobiom w określonych miejscach na ciele. Teraz... Czytaj więcej »

  • Global Cosmed S.A., we współpracy ze środowiskiem osób z niepełnosprawnością wzroku, stworzył system w pełni dostępnej produktowej etykiety cyfrowej. Jego częścią jest wprowadzone na opakowanie uwypuklenie, które pomaga osobie niewidzącej odnalezienie QR kodu wydrukowanego na etykiecie oraz strona internetowa przygotowana zgodnie z wytycznymi WCAG 2.0. Czytaj więcej »

  • COLOUR ALCHEMY, to nowa rewolucyjna seria pięciu farb do włosów, powstała we współpracy należącej do Henkla marki Schwarzkopf Professional i firmy THEUNSEEN Beauty. Twórcom udało się wykreować paletę pierwszych na świecie pryzmatycznych, holograficznych farb, które w reakcji na temperaturę, mienią się barwami natury. Czytaj więcej »

więcej artykułów